عشقمی واسه همیشه


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

غیر تو چیزی نمی خوام تویی آشیونه ی من

پاییز سرد و غم انگیز تو راهه با بی خیالی

من جدایی رو نمی خوام ای دل دیونه ی من

 

کاش میشد سبز بهاری تو دل پاییز بریزه

ببینه شکوفه هاشو تا که برگاشو نریزه

ببینه گرمی عشقو تو چشای مهربونت

فدای چشم سیاهت نمی خوام که اشک بریزه

 

عاقبت اینو میدونم می مونی پیشم همیشه

اخه قلب مهربونت واسه من بوده همیشه

قدر اون چشم سیاهو قلب پاکتو میدونم

من فدای مهربونیت عشقمی واسه همیشه

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت23:05---15 مرداد 1391
آدمك آخر دنياست بخند ... آدمك مرگ همين جاست بخند

دست خطي كه تورا عاشق كرد ... شوخي كاغذي ماست بخند

آدمك خر نشوي گريه كني ... دنيا سراسر سراب است بخند

آن خدايي كه بزرگش خواندي ... به خدا مثل تو تنهاست بخند


sara
ساعت17:02---15 مرداد 1391
اجي لينكت كردم

leila
ساعت23:17---13 مرداد 1391
webet ghashangeپاسخ:mamnunam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,| 11:59|من|

MiSs-A